Najczęściej zadawane pytania

Rejestracja (14)

    Należy się zgłosić do stanowiska recepcyjnego Przychodni Matopat, gdzie pracownik recepcji po potwierdzeniu tożsamości udostępni Państwu pełny dostęp do Portalu Pacjenta.

    Osoby niepełnoletnie nie mogą korzystać z Portalu Pacjenta. Jedynie rodzic lub opiekun prawny może korzystać z Portalu Pacjenta w imieniu podopiecznych, jeżeli założy konto na Portalu Pacjenta, potwierdzi swoją tożsamość przy stanowisku recepcyjnym w Przychodni Matopat i będąc z podopiecznym złoży oświadczenie.

    Użytkownik konta rejestruje wizyty tylko we własnym imieniu (nie istnieje możliwość rejestracji wizyt osób trzecich).

    Prosimy o przemyślane rezerwacje terminów, ponieważ odwołanie wizyty z krótkim wyprzedzeniem (poniżej 48 h) - uniemożliwia wizytę innego pacjenta i dezorganizuje pracę lekarza.

    Rezerwacja wizyt on-line przeznaczona jest dla pacjentów, których wizyty nie wymagają autoryzacji ze strony firm pośredniczących.

     

    Nie wszyscy nasi specjaliści przyjmują dzieci, dlatego w celu umawiania dzieci bezpieczniejszy będzie kontakt  telefoniczny.

    Dwukrotna nieobecność na wizytach bez ich odwołania skutkuje zablokowaniem konta pacjenta.

    W jednym czasie użytkownik może mieć ustalone nie więcej niż 3 terminy wizyt.

    Wizytę do wybranego lekarza mogą Państwo umówić poprzez Portal Pacjenta https://rejestracja.szpitalmatopat.pl/ , po wcześniejszym założeniu konta, lub dzwoniąc po numer 56 659 48 00.

    Rejestracja telefoniczna wizyt czynna jest od poniedizałku do piątku w godz. 7:00-19:00, Rejestracja w placówce czynna jest od poniedizałku do piątku w godz. 7:00-21:00 oraz w soboty od 7:00-14:00

    Zachęcamy do założenia konta w portalu pacjenta albo rejestracji mailowej przez formularz.

    Czas oczekiwania zalezy od specjalisty, grafiki lekarzy są udostępniane z miesięczym wyprzedzeniem.

    Na badanie diagnostyczne np: EKG, USG, rezonas itd. rejestrujemy się za pomocą formularza: kliknij tutaj, aby zarejestrować się na badanie.

    • formularz jest dostępny 24h/7
    • rejestratorka odpowie mailowo lub telefonicznie w ciągu 24 h od rejestracji jaki termin badania jest dostępny
    • za badanie płacimy na miejscu w Przychodni Matopat po wykonanym badaniu

    ODWOŁANIE BADANIA- jest możliwe również przez formularz kliknij tutaj, aby odwołać rejestrację  się na badanie.

    Na umówioną wizytę należy przyjść 15 minut przed umówionym terminem. Kwadrans wystarczy na zebranie przez recepcjonistkę niezbędnych danych do założenia kartoteki czy sprawdzenia uprawnień w systemie eWUŚ. Niezbędne jest okazanie dowodu tożsamości.

E-recepta (3)

    Pacjent ma możliwość zamówienia e-recepty na lek stosowany stale, bez konieczności zrealizowania wizyty kontrolnej u lekarza pod warunkiem akceptacji przez lekarza prowadzącego.
    E-receptę można zamówić klikając  https://rejestracja.szpitalmatopat.pl/recepta. 

    W wyjątkowych sytuacjach, gdy zamówienie online będzie stanowiło trudność, można do nas zadzwonić 56 659 48 00.

     

    Termin ważności recepty jest uzależniony od rodzaju leku. 

    Jest to uzależnione od decyzji lekarza,koszt wypisania recepty wynosi 30 zł

COVID-19 (5)

    Nie szczepimy pacjentów na COVID-19.

    Nie, Nie dysponyjemy oddziałem dla pacjentów po przebytym COVID-19.

    Zasady bezpieczeństwa w Szpitalu oraz Przychodni Specjalistycznej Matopat są dostepne dla pacjenta na stronie internetowej w  zakładce Dokumenty ->ogólne. 

    Pacjenci mogą odbyć wizytę w przychodni oraz skorzystać z telekonsultacji w wybranych poradniach, tylko w przypadku kontynuacji leczenia.

    Nie dysponujemy szczepionkami na grypę.

Obsługa Pacjenta (15)

    Płatność za wizytę najczęściej odbywa się przed zrealizowaniem usługi w celu ograniczenia kolejek w recepcji.

    Szpital posiada kontrakty na wybrane zabiegi operacyjne w ramach NFZ.
    Na NFZ w szpitalu wykonujemy operację chirurgiczne (pęchrzeyk żółciowy,przepuklina), ginekologiczne (laparoskopia, histeroskopia, laparotomia, abrazja, pobieranie wycinków/LEEP, TOT, histerektomia, LASH - lapatoskopowe usunięcie trzonu macicy, histeroskopie z użyciem morcelatora), okulistyczne (zaćma).

    Realizujemy zabiegi operacyjne wraz z hospitalizacją na oddziale szpitalnym.

    Poradnie czynne są zazwyczaj w godzinach 8:00-20:00 według harmonogramu pracy lekarza.

    Szczegółowy Cennik znajduje się na tej stronie internetowej w zakładce Cennik oraz na stronach każdego z lekarzy.

    Niestety nie posiadamy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego,telefon czynnyjest całodobowo na oddziale dla pacjentów,którzy byli hospitalizowani w naszej placówce.

    Nie realizujemy wizyt domowych.

    Nie dysponujemy własną porodówką.

    Dane do przelewu: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych Szpital Specjalistyczny Matopat, ul. Storczykowa 8/10 87-100 Toruń Nr konta 08 1090 1506 0000 0000 5012 4105

    Dokument tożsamości zabieraj ze sobą na każdą wizytę u lekarza, także wtedy, gdy idziesz do lekarza z dzieckiem. WAŻNE! Nie zapomnij zabrać ze sobą książeczki zdrowia dziecka ! Zabieraj książeczkę z sobą na wszystkie wizyty lekarskie! 

    Kopia dokumentacji medycznej udostępniana jest, za pokwitowaniem odbioru, nieodpłatnie na wniosek pacjenta lub osoby przez niego upoważnionej. Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej powinien zostać złożony w recepcji.

    Nie przyjmuje.

    Tak, dysponujemy bezpłatnym parkingiem dla pacjentów. 

    W nowej przychodni dysponujemy na każdym piętrze pokojem maluszka.

    Na ten moment jest możliwość skorzystania z MONKABUS wtorek-piątek w godzinach 12:00-14:00 gdzie można zakupić pyszną kawę i przekąski.Na terenie placówki dysponujemy automatem do napojów.

Kontakt (3)

    Zachęcamy pacjentów do zapoznania się z naszą stroną www.szpitalmatopat.pl do zakładki Kontakt.

    Prosimy o wypełnienie ankiety dla pacjenta która dostępna jest na stronie, w zakładce Dokumenty.

    Kontakt do Asystentki Dyrektora Szpitala Pani Małgorzaty Majchrzak - malgorzata.majchrzak@tzmo-global.com

Medycyna pracy (4)

    Na badania Medycyny Pracy można umówić się w dwojaki sposób:
    A) telefonicznie- wybierając odpowiednią kolejkę (Poradnię Medycyny Pracy) we wtorki i środy w godzinach 13.00-14.00 oraz w czwartki w godzinach 11.00-12.00
    B) osobiście- w recepcji Przychodni Specjalistycznej Matopat bądź bezpośrednio w Poradni Medycyny Pracy (w godzinach jej urzędowania, tj. wtorek 8-14, środa 8-14 oraz czwartek 8-12). 

    Kontaktując się z Poradnią Medycyny Pracy, zarówno osobiście, jak i telefonicznie należy mieć ze sobą skierowanie na badania (odpowiednio wstępne-okresowe-kontrolne lub/i badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych) otrzymane od swojego pracodawcy. Na skierowaniu dostępne są wszystkie niezbędne dane pracownika oraz czynniki szkodliwe, uciążliwe w jakich pracuje, na podstawie których umawiamy do odpowiednich specjalistów.

    Skierowanie do Poradni Medycyny Pracy pracownik otrzymuje od swojego pracodawcy.

    Czas trwania badań w Poradni Medycyny Pracy zależy od rodzaju skierowania jakim dysponuje pracownik. Zazwyczaj wizyty u konkretnych specjalistów, wynikających z narażenia pracownika na konkretne czynniki, waha się od dnia do dwóch dni roboczych.

Badania diagnostyczne (4)

    Wyniki badań możecie Państwo odebrać w recepcji przychodni od poniedziałku do piątku w godzianch 7:00-21:00 oraz w soboty od 7:00-14:00.

    Wyniki badań pacjent odbiera osobiście w recepcji przychodni, bądź osoba upoważniona przez pacjenta. 

    Tak z upoważnieniem od pacjenta i własnym dowodem osobistym. 

    Na badanie diagnostyczne, gdy pacjent płaci samodzielnie nie potrzebne jest skierowanie. Wyjątek stanowi RTG- na to badanie potrzebne jest skierowanie. Natomiast jeśli płatnikiem jest kontrahent wygamgane jest skierowanie na badanie diagnostyczne. 

Strefa pacjenta

Umów wizytę lekarską onlinew Portalu Pacjenta 24h /7!

Umawiaj i odwołuj online wizyty w Przychodni Specjalistycznej Matopat

Umów wizytę

Ta strona korzysta z plików cookie

Korzystamy z danych lub plików cookies w Twojej przeglądarce, w celu personalizacji i poprawy wygody korzystania z naszej strony, analizy aktywności na stronie co pomaga wspierać nasze działania marketingowe i sprzedażowe, wyświetlania spersonalizowanych reklam w oparciu o informacje na temat Twoich zainteresowań (obejmujące Twoją aktywność na naszej stronie lub w innych witrynach) oraz Twojej lokalizacji. Poniżej możesz zmienić ustawienia przeglądarki, by blokować niektóre lub wszystkie pliki cookie.

1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu Szpitale TZMO sp. z o. o., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń

4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

a)      dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

b)      tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

 

5.    W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:

a) Google Analytics _utma, _utmb, _utmc, _utmz -  strona https://www.szpitalmatopat.pl/ zezwala serwisowi Google Analitycs pobierać pliki cookie podczas odwiedzin na stronie. Pliki te pozwolają śledzić:
- pierwszą i ostatnią stronę odwiedzaną przez Użytkownika i łączną ilość Jego odwiedzin na stronie,
- ile czasu Użytkownik spędza na każdej z podstron naszej strony,
- w jaki sposób Użytkownik odwiedza stronę, np. przez jakie urządzenie, jaką wyszukiwarkę, system operacyjny, rozdzielczość ekranu,
- jak użytkownik trafił na stronę, włącznie z informacją o słowie kluczowym wpisanym do wyszukiwarki, wyszukiwarce lub informacją o stronie, na której użytkownik znalał odnośnik do https://www.szpitalmatopat.pl

b) identyfikacja sesji użytkownika - session - Plik cookie wykorzystywany do identyfikacji sesji użytkownika, wygasa wraz z opuszczeniem przez użytkownika strony. Wykorzystywany jest do przechowywania informacji o:

- aktualnie wykorzystywanym języku strony
- dacie i godzinie odwiedzin.

7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

źródła informacji: http://wszystkoociasteczkach.pl/

Zapisz wybór Zatwierdź wszystko